Onsdag 20110309

En dag kvar tills jag och Daniel åker till Stockholm.

Idag väntar jobb igen, var ledig igår och därför blev det inget bloggande, istället städade jag hela lägenhenheten, hade tvättstugan och bjöd Daniels familj på hemma bakade semlor! Riktigt goda var dem och Malin sa att hon kommer gärna tillbaka nästa vecka samma dag och tid för mera semlor. Haha! alltid roligt när det blir uppskattat.

Men som sagt jobb idag igen. 13-17 i Stenungssund, en väldigt kort dag men det känns bara bra, måste hem och packa och ordna inför imorgon. Jobbar nämligen samma pass imorgon också. Så vill helst ha klart allt idag.

Inte alls långt kvar nu tills jag får träffa alla där hemma ♥ Saknar er massor!
2011-03-09 @ 12:06:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0