Onsdag 20110323

Oj, här var det dött hörrni! Har inte alls blivit mycket bloggning, i helgen var jag ute hela tiden med Annika och Malin, vi hade en shopping helg. Vi var på garage salen, ÖB, Klädkällarn och IKEA.
Det blev inga skor på garage salen trots allt, när vi kom fram 5 minuter efter att de öppnat var nästan allt utplockat, men köpte mig i alla fall 7 filmer för 19 kronor styck! Nya filmer dessutom. Köpte mig även en surprise påse från body shop, fick ett body butter och duschkräm.
Sen på ÖB köpte jag massa små nödvändiga saker, så som disktrasor, shampoo & inpackning, WC duck och sånt som ibland är tråkigt att köpas men som man måste ha hemma, då kan man lika gärna köpa det billigt på ÖB.
På klädkällarn köpte jag bara shampoo till Daniel och en jätte mysig fotvärmare, det är en stor gris som man ska stoppa in fötterna i. Hur mysig som helst, köpte även denna till Daniel.
På IKEA blev det detsto lugnare, köpte mig bara en mjölburk, och fika så klart!

Idag ska jag jobba igen efter att ha varit ledig ett bra tag, men nu sätter det igång igen.
Jobbar 9-17 idag i Kungälv. Mycket som ska göras också, så det är bara roligt! :)
2011-03-23 @ 08:08:07 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Sicken tur att någon förstod iallafall ;) haha

2011-03-24 @ 18:59:09
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0