Shopping kompis sökes!

Tanken var att jag, Annika, Malin och Elin skulle till Borås på söndag för outlet shopping, men eftersom jag måste jobba blev det inställt. Det värsta är att jag även jobbar tre helger i sträck nu, och vi kan inte åka på vardagar, för då har Malin Oliver och Elin jobbar. Så måste nu vänta jätte länge!
Så kom jag på att jag kanske kunde få med Daniel till Freeport under veckan, men det gick inte heller, han säger att det är tråkigt och så vidare. Försökte även få ner Kajsa hit till Göteborg, men hon hade jobb och seminariums på universitetet, så det sket sig.

Så nu söker jag shopping kompis är på bloggen. Haha.
Någon som vill med mig till Freeport nästa vecka?
2011-03-24 @ 19:10:22 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

du får väl lägga ut en annons i tidningen och efterlysa en shoppingvän :P

2011-03-24 @ 23:38:03
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0