Sommrigt

Det blir inte mycket tid för bloggen nu när jag är hemma, det är mycket som ska hinnas med, åka min älskade discobil, träffa alla vänner, CONRAD <3, mormor och hälsa på gamla jobbkamrater.

Här i Märsta har vi 23 grader i skuggan, så jag kunde nog inte valt en bättre semester vecka.
Idag ska jag och tjejerna till IKEA, tänkte köpa lite nytt till pappa, inte ofta han unnar sig något så då får jag shoppa nåt honom, vilket jag inte har något emot, dessutom så blev nästan alla våra glas förstörda när vi bodde på norrbacka i diskmaskinen, så de ser inte så trevliga ut, alldeles grumliga och så. Men det ska ändras på idag.

Nej nu ska jag göra mig klar, ska hämta tjejerna om 30 minuter.

Denna är för dig Jennifer :D
Vet att du älskar den.


2011-05-10 @ 11:29:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack.. Verkligen.. Tack!

2011-05-10 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0