Undrar vad Daniel har druckit när jag varit på jobbet

Jag och Daniel bor i en hyresrätt, som förut ägdes utav HSB, men nu har HSB sålt huset till någon annan.
Vi har även ett garage under huset som alltså tillhör huset, så klämmer han ut sig innan middgen.
"Ja, de nya ägarna köpte garaget också!"

Nehe!? Jag trodde att HSB bara sålde halva huset :P

Sen nyss hittade han en enkrona, så klämmer han ut sig denna gång
"Undrar vart den kommer ifrån? Oh! Sverige, Score!"

Nej, jag trodde att den var från Kina!


2011-05-20 @ 22:10:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Rasmus Orsén

hur kan man äga garaget i en hyresrätt?

2011-05-20 @ 22:46:00
URL: http://rasmusorsen.centerpartiet.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0