Valborg 2011

Gårdagen började med att vi grillade hos Christoffer, vi kom dit strax efter fyra, drack lite gott och senare vid sex började vi grilla. Smakade underbart med årets första grillade kött, sen gick det lite utför, Rickard ville se mig fullare än fullast och ville att jag skulle dricka hela tiden, så mot åtta på kvällen var jag totalt black out! Rinde Kajsa och Sandra, det första Sandra sa (tror jag) var "oj här var det någon som var överförfriskad" eller nått sånt.
Jag och Daniel bestämmde oss sen för att åka till Annika och Håkan istället när resten av gänget ville in i huset och spela ölspelet. Så vi åkte förbi maxi, köpte chips, cola osv och åkte och spela lite "med andra ord" Mycket trevligt och Annika & Håkan skrattade ihjäl sig när de hörde mig prata, ramlade till och med på golvet rätt hårt när Daniel puttade mig! Det tyckte Håkan var väldigt roligt, framför allt eftersom jag fortsatte smsa Kajsa där liggandes *Undrar hur hon mår idag förresten... hmms*

Nej kvällen slutade med att Annika körde en snabbfylla och slutade ungefär som mig, och vi började prata om bröllop och hur jag och Daniel skulle kunna smälta ner gammalt guld och göra till våra ringar... Daniel var dock inte lika taggad, men som Annika sa, det är fan dags nu!
Grannarna börjar ju fråga när vi ska ha barn tydligen...
2011-05-01 @ 11:23:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0