Viktminskningen

Det var ett tag sedan jag skrev om hur det går för mig att tappa kilona. Men det går frammåt nu i alla fall, jag har minskat 6 kg sist jag kollade, kollar inte varje dag utan någon gång då och då, men sist var i alla fall förra veckan.

Efter att jag och Daniel var i Stockholm i mars kom jag lite ur balans med måltidsersättningen och har sedan dess nästan bara ätit vanlig mat igen, dock mindre portioner, äter inte bara för att det är gott.
Sen så äter jag måltidsersättning varje dag som jag jobbar till lunch, dels för att det är gott och dels för att jag inte ska komma för mycket i obalans.

Nej nu är det bara 4 kilo kvar att tappa till målvikten!
2011-05-04 @ 13:41:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0