Dags att åka hem igen

Idag är det dags att åka hem till Göteborg igen. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka till Sandras födelsedag, men det beror på om jag jobbar eller inte. Får se...
Under veckan jag har varit här har jag i alla fall hunnit med en hel del, varit på 5 biosar (först abduction och sen alla fyra twilight filmerna med Sara på Twiday) jag har hunnit umgås med mormor, lillebror och självklart vännerna så ofta som möjligt. Var en snabbis i Stan med Kajsa, men eftersom hon hade bråttom tillbaka till Uppsala blev det bara en timma där inne. Träffade Madde och Jessica också på den obligatoriska kina lunchen. Och så jobbade jag igår 12-20 i Stinsen på Hemtex, alltid lika roligt att jobba i nya butiker
Trots att jag bara varit hemma i ca sex dagar har jag hunnit med en del. Så det är bra. Veckorna framöver är det fullrulle också, nästa helg kommer Jessica till Göteborg över helgen för att hälsa på sin farmor och farfar och helgen efter det kommer Kajsa till Göteborg för att skriva sitt SAT (högskoleprovet på engelska) Plus att jag ska hinna jobba där imellan också.
Nej dagarna bara springer iväg och snart är det både jul och nytt år...
2011-11-18 @ 14:07:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0