Cakepops <3!

Har varit iväg till Bräckboden idag med Malin och Oliver. Köpte lite kakor som ska tas med hem till Stockholm (åker ju hem nu på söndag igen) och eftersom vi ändå var där så köpte jag några extra paket Ballerina kladdkaka vanilj för att göra cakepops. Har aldrig gjort det förut, så det var intressant. Lite knepiga att göra, men sjukt goda! Jag och Malin har flera förslag på speciella cakepops, som typ cheesecakes pops, pepparkakas pop osv.. Måste testa det senare.

Nej jag ska nog ta och börja röra mig mot Malin. Daniel ska spela sitt nya spel och orkar inte sitta och lyssna på honom då. Så åker upp och våldgästar Malin och Stefans fredagsmys!
2011-09-09 @ 19:16:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Har ju helt klart ätit godare polly om jag säger så :P

2011-09-09 @ 20:18:14
URL: http://saramistander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0