Inför barnkalas

Redan om en vecka åker jag hem till Stockholm igen! Denna gång är det för att min älskade lilla lillebror fyller hela fyra år, tyckte han nyss föddes, vad händer med tiden?
Jag är självklart världens bästa stora syster och ställer upp till 100% på min älskling. Jag vet ju att han älskar Blixten mcqueen från filmen Cars (Bilar på svenska), så jag har både beställt en tårta, köpt tallrikar, muggar, hattar, cupcakesformar, tatueringar, födelsedags ljus, balonger, servetter allt med Blixten mcqueen motiv på. Plus några tröjor. Han kommer bli överlycklig när han ser allt detta. Men det är han värd.

Önskar dock att jag kunde träffa honom lite oftare


När han fyllde 3 år förra året. Gud vad han har växt på bara ett år..

2011-09-04 @ 22:07:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0