Uttråkad!

Träffade som sagt mormor och morfar tidigare. Efter morfar åkte jag och Mormor till Centrum, lunchade på brödboden (ALDRIG igen!). Sen gick vi in på ÖB och köpte godis.
Tanken var att vi sedan skulle ta oss till Väsby och handla lite, men mormor ska jobba ikväll och ville hellre åka hem och vila innan kvällens jobbpass, som skulle bli allt annat än lugnt.
Efter att jag lämnat mormor åkte jag hem och har kollat på Skilda Världar. Börjar bli riktigt uttråkad nu. Sara och Sandra jobbar till 19.00 ikväll så de slutar snart... Men sen ska de väl äta först och så vidare. Om vi nu ens hittar på något ikväll...Jag hoppas i alla fall!

2011-09-14 @ 18:26:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0