Måndag 20120409

Vaknade upp första gången runt hakv sex av att ögonen hade klibbats igen... försökte somna om, men bara tanken på att jag inte kunde se något om jag försökte och att jag hade massa ögonklet som fastnat i fransarna var obekvämt. Så gick upp, tvättade bort det med ljummet vatten och la mig igen, hur pigg som helst. Satte mig och pillade lite på telefonen, hade fått sms från Sara som tipsade mig om att badda ögonen med koksaltsvatten, bra idé tänkte jag så nu har jag fixat med det också.
Lyckades somna om efter ett bra tag och nu sitter jag här igen efter att klockan ringde vid nio, det var lagom knepigt att se hur jag stängde av alarmet eftersom jag inte kunde se något.

Just nu känns det väldigt dumt att jobba, men eftersom jag har öppningen så är det lite sent nu att komma och försöka vara ledig. Jag kommer dock byta bort min tid imorgon om det är så att jag ska jobba, är nämligen lite osäker. Måste försöka vila lite och försöka bli av med alla dessa sjukdommar jag lyckats dra på mig.


Mitt öga just nu. Det är inte så rött i alla fall och det är jag glad för, det är mest uppsvullet och blött av all vätska

2012-04-09 @ 09:29:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0