Rubrik?

Hatar att hitta på rubriker...

Det har gått över en vecka sedan jag skrev något här. Sandra hade ju roligt förra veckan på måndag och hackade sig in här på bloggen. Men annars så har ni inte fått någon uppdatering.

Just nu handlar mitt liv om att jobba, jobba och jobba. Nya jobbet går underbart bra. Trivs bara bättre och bättre allt eftersom jag lär mig mer och mer, men det är mycket att lära, nytt kassasystem, nya rutiner, nya varor, ja allt är nytt. Men nu börjar jag klara mig själv och då blir det roligare att jobba eftersom jag slipper fråga de andra hela tiden.

Men imorgon tänker jag nog ta med mitt block och skriva upp massor så jag lär mig bättre.

Förresten! Grattis till Malin som klarade uppkörningen idag och numera ska befinna sig på vägarna utan körlärare.♥
2012-04-03 @ 23:24:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0