Svårt att matcha

Som ni vet så köpte jag ju ett par turkosa byxor i helgen, de är även ankelkorta, vilket gör att mina ben ser sjukt korta ut.

Det svåra med dessa byxor är att hitta matchande skor till, vill ju helst ha en liten klack på skorna så man ser lite längre ut i alla fall, men jag har ju inga sådana skor, skulle varit helt perfekta med ett par pumps till, men har allt sånt nere i källaren, plus att jag inte är så bra längre på att gå i pumps, var så länge sedan jag gick i sådana skor, nu för tiden blir det mest conversen och så, i gymnasiet gick jag nästan alltid i klackar, måste ta upp det igen.

Tillbaka till saken....
Det är svårt att matcha med dessa byxor... Får väl dra på mig ett par sketna stövlar över dem så att det inte syns att de är ankelkorta eller nått...
2012-04-24 @ 12:32:29 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0