Tisdag 120417

Är redan vaken och har varit det i ca en timma nu. Det är nämligen dags för utbildning nummer två, förra veckan var jag på utbildning med Hemtex om säljutbildning och idag är det med Guldfynd och vi ska lära oss mer om alla köp lagar, typ konsumentköpslagen osv. Det tråkiga är att jag faktiskt redan läst mycket om dessa lager så det kommer inte bli så mycket nytt för mig, men kan alltid vara bra att färska upp minnet.

Sitter just nu och väntar på att jag ska gå mot maxi, ska nämligen åka med ett par andra tjejer från Guldfynd Stenungssund till utbildnigen. Lite läskigt att åka med folk jag aldrig har träffat,  men det blir säkert bra.
Det svåra är bara när jag ska gå, de skulle åka typ nu från Svanesund, och är inte säker på hur lång tid det tar därifrån hit, framför allt inte om det är köer och så vidare. De skulle ringa när de närmade sig, men vill helst inte vara hemma då när de ringer, i fall de ringer och är väldigt nära, vill ju inte att de ska sitta och vänta på mig.

Svårt detta hörrni.
2012-04-17 @ 08:16:44 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0