Torsdag 20120419

Sitter och väntar på att klockan ska bli dags att göra sig klar. Under tiden lyssnar jag på musik och pratar med Malin. Skönt att ha henne att prata med angående bröllopet, hon har bra tips på billigare lösningar och sånt.
Vet inte om jag skrev det förut men köpte äntligen min slöja och underkjol i veckan, via tradera, hur bra som helst, sånt där är ju sjukt dyrt om man köper ute i butikerna, men på tradera helt oanvända från företag är hur billigt som helst!

I helgen ska det jobbas och shoppas! Måste köpte lite nytt smink nämligen, så Malin är snäll och åker med mig till Backaplan på lördag efter jag jobbat klart.
Rätt dåligt att inte lilla Kungälv har någon riktig sån butik. Istället får vi snällt ta oss in mot Göteborg.
Ska bli spännande att åka med Malin dock, har ju aldrig åkt med henne förut, hoppas jag överlever.
2012-04-19 @ 11:50:31 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0