Bröllop, bröllop, bröllop

Idag fixade vi äntligen det sista på inbjudningskorten, så de kommer skickad ut imorgon eller fredag, så i slutet av nästa vecka kommer jag kanske lägga ut bilder på korten här på bloggen....

Har fortfarande inte beställt klänningen heller, bestämmde mig som sagt förra helgen när stockholmarna var här, men jag och Annika lyckas inte matcha in att gå ner till Helenes brud och bal när vi båda är lediga, men hoppas vi kommer iväg snart.

Under kvällen har jag suttit och funderat på vad det ska sovas för mig och Daniel på bröllopsnatten, det finns ju inte direkt några finare hotell i närheten, eftersom det är vid Arlanda så det det mesta bara lågpris hotell för övernattare, men satt och kollade på Scandic i Infra city, Väsby. Där är det rätt fräsht, tänkte om jag, Sara och Sandra skulle ta och dela på ett rum dagen innan också, vill ju helst inte sova med Daniel dagen innan, så ska det ju inte vara. Får se vad tjejerna svarar, kostar ju det med.

Satt även hos Malin idag några timmar och pratade om bröllopet. Skönt att ha henne att bolla idéer med eftersom det inte var så länge sedan hon och Stefan gifte sig. Fick lite tips som jag ska ta tag i, är lite orolig för planeringen, vill ju inte att folk har ätit klart på 2 timmar och sen börjar tröttna...


Så mycket att tänka på....
Ska på bröllopsmässan nästa helg också med mina tärnor som kommer igen, även Carro kommer. Längtar dit ♥
2012-02-01 @ 22:52:34 Bröllop 30 Juni 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0