Torsdag 20120112

Var ju lagom sagt att ta sig upp idag, kunde verkligen inte somna.
Efter att ha skrivit inlägget igår låg och och spelade lite spel på mobilen i en timma, sen runt halv två någon gång somnade jag.

Hur som helst så är jag vaken nu och ska strax göra mig klar för att dra iväg till Borås, måste tanka på vägen också så jag verkligen kommer hem igen och inte får stopp halvvägs hem.

Förresten! Imorgon så tänkte jag ta med mig Daniel upp till Annika och Håkan (om det är okej för dem alltså) så vi kan göra våra inbjudningar! Så de kan skickas ut snarast. Ska bli så skoj och se vad folk säger och tycker!
2012-01-12 @ 09:50:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0