mat <3

Har hängt med mormor idag, hämtade upp henne vid två på centrum och så åkte vi hem till henne. Den galna tanten hade varit ute i åtta timmar för att plocka blåbär och svamp!
Strax efter att vi kommit ut till henne så kom mamma, Jocke och Conrad. Så jag och Conrad ställde oss och gjorde en blåbärspaj till efterrätt medan mormor lagade min absoluta favoritmat, Syjuntalåda. Så sjukt gott, det måste hon lära mig att göra någon gång. Mormor tycker egentligen att det är vinter mat, men jag vill ha det året runt! Och tur är väl då att mormor är snäll och lagar det åt mig ändå trots att vi är mitt i sommaren ( ska i alla fall föreställa det).

Nu ligger jag och väntar på att Sara och Sandra ska hämta upp mig. Det står bio på schemat ikväll, vilken film vi ska se är ännu inte bestämmt, det tar vi när vi kommer fram till Kista.
2012-07-18 @ 19:19:38 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0