Tiden som gått.

I söndags kväll kom mina älskade vänner till mig. Vi umgicks och pratade mycket. Det var så skönt att ha dem här. På måndagen fyllde Sara 22 år så vi lagade god mat och drack gott vin. Vi hade en underbar tjejkväll och jag kunde tänka på annat. Men underbart är kort som de säger och de var redan igår (tisdag) tvungen att åka hem till Stockholm igen eftersom Sara skulle jobba idag.
Daniel kom hem igår kväll också. Vi har pratat ut och löst allt det praktiska. Hur vi ska göra med lägenheten och bilen osv. Så vi båda är överens vilket känns otroligt skönt.
Idag var vi båda lediga så vi roade oss med att åka till Bäckebol, pratade med tjejerna på mitt jobb lite och skrev på lite kontrakt, passade även på att köpa lite flyttkartonger.
Senare kom Malin, Stefan och Oliver på besök, hade lovat dem att bjuda på chokladmuffins så det fick det bli, plus Kaffe så klart. Är så otroligt skönt att de inte är arga på mig och att de vill umgås med mig nu den sista tiden. Hoppas bara Malins bebis tittar ut nu innan jag flyttar. Vill ju gärna hinna träffa Bönan ♥
2012-06-06 @ 22:11:31 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Vicki

Man blir juh nyfiken på va som har hänt. Självklart förstår ja varför du inte skriver ut de men ja började följa din blogg o blev jätte nyfiken på hur bröllopet skulle bli, tråkigt att de blev inställt. Hoppas både du och Daniel mår bra iaf.

2012-06-08 @ 19:51:03
URL: http://vickilovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0