Samtal

I januari så såg jag att Guldfynd i Kungälv sökte personal på 11,5 timmar i veckan, gick dit och sökte tjänsten med fick ett mejl tillbaka med svaret "Tack, men nej tack" ungefär.
Men förra veckan när jag var uppe i Stockholm så ringde det ett kungälvsnummer till mig, svarade och då var det chefen på guldfynd som berättade att de fortfarande sökte personal till tjänsten och frågade om jag ville komma på intervju, självklart ville jag det och vi bokade en intervju som hölls i måndags.
Jag skulle få svar i slutet på denna vecka eller början på nästa vecka då tjänsten skulle tillsättas fort, redan nästa vecka. Intervjun kändes riktigt bra och jag kände verkligen att jag skulle passa på stället.

Idag ringde chefen igen och berättade att jag fått tjänsten! Så just nu svävar jag på moln. Det för första gången jag ens blir tillkallad på en intervju och dessutom så fick jag jobbet! Ska bli riktigt spännande att testa på att sälja något annat än täcken och kuddar osv som vi säljer på Hemtex, har ju nästan bara varit på Hemtex.
Så nästa vecka börjar jag jobba, redan på tisdag ska jag få börja lära mig att sälja smycken! Och idag ska jag dit och få schema.

2012-03-23 @ 11:17:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0