Morgon PW

Igår kväll fick jag lite nog, myrorna i benen kröp runt och jag kände mig rastlös. Så la in lite ny musik i Iphonen och gick upp tidigare än vad jag behövde imorse och tog mig en promenix på 45 minuer imorse, otroligt skönt! Förutom de där onda skavsåren som jag lyckades få på fötterna, typ sex stycken sammanlagt.
Undrar vad jag ska ha för skor idag då när jag går till jobbet, har satt på plåster så hoppas det hjälper lite.
Nej skönt var det i alla fall att få komma ut lite igen, tänka på allt möjligt och bara ha bra musik i öronen.
Dessutom är det faktiskt rätt skönt att komma upp tidigit på morgnen och verkligen vakna till.
Hoppas det fortsätter så här.


Älskar att promenara i Kungälv vid vattnet. Framför allt när solen lyser.

2012-05-02 @ 12:34:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Säger ju att det är skönt att inte sova bort heela dagen ;)

2012-05-02 @ 13:20:58
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Va härligt! Det är riktigt skönt att vara ute och gå/PW:a i det här vädret. Hoppas på att det är lika fint väder i GBG när jag åker ner om någon helg. :)



Hoppas att du har en bra dag!

2012-05-03 @ 11:19:57
URL: http://oakroot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0