Ledig dag

Idag har jag varit ledig, detta firade jag med att sova till tolv, detta var väl inte riktigt planerat, men blev så när jag var vaken typ 30 minuter imorse när Jimmy vaknade vid sex.
Hur som helst, tog mig en städtur här i lägebheten, bytte säng kläder, körde en maskintvätt och körde igång disk maskinen..
Vid fem åkte vi och handlade när Jimmy äntligen kom hem från jobbet. Passade även på att hämta ut min klänning.
När vi sen kom hem lagade Jimmy middag och jag höll honom sällskap.
Sen landade vi i soffan där vi fortfarande sitter. Eller ja, jag sitter och Jimmy ligger och sover i mitt knä. Kunde faktiskt inte tänka mig en bättre måndags kväll med mitt hjärta <3

2013-02-25 @ 21:06:11 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0