Lördag

 
Denna dag kunde faktiskt inte ha börjat bättre, vaknade runt halv nio, låg och kolla runt på mobilen och latade mig, efteåren stund vaknade även Jimmy så vi log kvar i sängen i en timma ca och bara myste, han kollade på paddan och letade bilgrejer på blocket, jag log bredvid, åt lite godis (perfekt frukost en lördag) kliade honom på ryggen som han älskar och kollade på tvn lite gran. 
Så kunde jag lätt tänka mig att spendera hela dagen, men sen kvart över tio ringde Dennis och slet ifrån mig min karl som då istället skulle ut och mecka bil, helt plötsligt blev jag själv. Var väl bara att gå upp och fräsha till sig, och städa efter gårdagen. Såg faktiskt förjävligt ut, men nu är det fint över allt igen. 
Halv två ska jag hämta upp Sandra så ska vi en snabbis till systemet och sen ska vi faktiskt sola (!!) har nog inte legat i ett solarium på 5 år eller nått. Får höra här hemma hela tiden att jag ser ut som ett spöke, så idag blir jag en tomat istället 
2013-02-16 @ 12:25:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du bara latar dig heeela tiden!

2013-02-17 @ 06:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0