Önskelista

Jaha, då är vi snart inne i mars igen, alltså fyller jag snart år igen. Och som alla mina vänner vet så ÄLSKAR jag att fylla år. Älskar alla högtider i och för sig. Älskar både att ge presenter och att få dem.
Och som vanligt ska ni nu få en önskelista.
 
Eftersom jag inte har min dator här hos Jimmy så kan jag inte fixa till en sån där snygg önskelista som jag brukar göra. Men lite bilder blir det i alla fall.
 
OBH nordica artist wave maker 5837. Kostar 349 kronor på Net on Net
 
Breaking dawn part 2 på dvd. Kostar 149 kronor på Cdon.com
 
En ordentlig sprits med fina tyllar. Och med ordentlig menar jag en sprits som inte är av tyg och läcker som den från ikea gör.
Även andra baksaker är välkommet, så som söta cupcakes formar och så vidare.
 
Sen så finns det ett jätte fint bäddset på jobbet (Hemtex) som heter Daga, som är vitt och blå randigt/rutigt i vanlig två skaft bomull, Älskar det. Hemsidan hade ingen bild, men två av dem önskar jag mig oxå. Kostar 299kr/styck
 
Alla tre stegen i denna serien. Den heter Anti-blemish solutions. Steg ett kostar 230 kronor, stefe två 240 kronor och steg tre 310 kronor. Älskar denna serie och det är den enda som faktiskt hjälper mig.
 
Detta är något som alltid är med på mina önskelistor. Presentkort, fungerar alltid. Älskar butiker så som H&M, Kicks och Lindex
 
En annan grej som också alltid är med på mina önskelistor är pengar, så klart, de är ju alltid bra att ha.
 
Mest av allt så önskar jag mig faktiskt att min kära Jimmy kunde ta och sluta köpa så mycket grejer till sin nya bil så vi någon gång kan ta och boka en resa till solen!♥ (Puss hjärtat, vet att du kommer sucka åt mig när du läser detta)
 
2013-02-25 @ 15:39:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska få min gamla vågtång när jag dör (när jag dör);)

2013-02-25 @ 17:54:03
URL: http://saandramaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0