Shopping i Uppsala

Var ledig onsdag och torsdag denna vecka, så i onsdags ville Sandra till Uppsala och köpa en stor spegel, och jag hade ju inte varit på Ikea på evigheter. Så det var trevligt, själv kom jag hem med två paket batterier därifrån. Men vi gick även in på plantagen (love it! Finns det någon bättre och roligare affär?) och så åkte vi förbi Hemtex och cervera. Hemtex måste jag alltid in på när jag är i Uppsala. De räknas ju som stor butik så de får in mer grejer än vi i stinsen som är en mellan butik. Studie besöket slutade med att jag gick ut med ett par lila gardiner och en rund tablett till köket. Vi hade nämligen kvar jul gardinerna uppe eftersom jag inte hittat några andra som passar bra i köket, de Jimmy hade när jag flyttade in var alldeles för hemska för att få åka upp igen.
På cervera fick jag med mig två margarita glas som jag och Sandra ska ha och drinka drinkar i på min födelsedag och in sommar, självklart även dem lila.

2013-02-23 @ 08:42:48 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0