Dags att skriva?

Såg att mina senaste inlägg bara var massa roliga bilder, så kanske borde slänga iväg ett litet inlägg med text också.
Så som många gånger förr ligger jag nu i sängen och väntar på att Jimmy ska komma hem från träningen, den slutar strax, hoppas jag inte hinner somna innan :-P
Helgen då, i lördags var vi som sagt och firade mormor, åt massa god smörgåstårta och fika. Träffade även många av mormors syskon som jag inte träffat på evigheter, så det var trevligt.
På kvällen sen kom sandra över och vi gjorde lite drinkar som vi drack innan vi drog iväg till Sigtuna och farbror blå. Fick även Jimmy att dricka några öl och det sker ju inte ofta längre.
Maten var god i alla fall på farbror blå, jag åt en getost toast till förrätt och lamm till varmrätt, så gott!
Sen åkte vi typ hem vid tio och alla halv däckade i soffan, så redan vid elva var nog jag och Jimmy själva och det blev en tidig sömn.
Söndagen blev väldigt lugn, Jimmy fick för sig att göra en smörgåstårta som skulle ätas upp. Så var iväg en sväng och handla, och sen hem och fixa iordning den....
Till middag beställdes det tacos, även Joakim kom över och åt med oss.
Kvällen avslutades sen i sängen med Johan Falk på tvn, perfekt avslut på en mysig helg

2013-03-18 @ 22:25:07 Mobilblogga Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0