Love it!

Gårdagen gick undan väldigt fort. Först Var jag och Sandra på gymet runt 10, efter en timma så åkte vi hem och gjorde oss klara, för att sen vid ett påbörja min shopping dag. Sandra hade lovat mig att hon skulle hindra mig från att köpa nya balkongmöbler, men när vi väl var framme drömde även hon sig bort om varma sommarkvällar i soffan med kalla drinkar i handen. Så då drog hon på ännu mera och kom med förslag om ljuslyktor, kuddar, plädar osv. Sen var den bollen i rullning, köpte oxå två fina blommor till balkongen, blev så fruktansvärd nöjd. Synd att det är skugga där nu, så det blir ingen frukost där iaf. Men kväll kanske det blir middag utomhus?

2013-05-17 @ 10:05:39 Permalink


Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Så tog du fel bild igeeen!

2013-05-17 @ 11:27:15
URL: http://saandramaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0