Göteborg dag 4

Det har blivit dåligt med bloggande när jag är här som vanligt, har egentligen massa tid över till bloggen men orkar helt enkelt inte alltid blogga, när jag är här tar jag semster från allt.

Det var inte så farligt med handlandet som jag trodde på presentproffsen, kom inte hem med något alls där ifrån. De hade väldigt mycket söta saker som jag skulle kunna köpt, men blev inget i alla fall.

Resten av tiden här kommer det inte hända så mycket, förutom i morgon när Daniel ska ner till sjukhuset och lämna blod. För då ska vi passa på att gå ner på stan också så att Daniel kan anmäla sig till arbetsförmedlningen så han kanske snart får ett jobb. Det tycker jag ska bli skönt, så slipper han sitta hemma hela dagarna och spela på sitt xbox hela tiden.

Nej jag ska väl börja laga mat nu eller nått, det blir tikka kyckling med ris. Gott gott =)
2008-10-29 @ 15:01:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0