Hemma igen (i kungälv)

Så där, nu var man hemma från en båtresa som varade i två dagar. Vi har haft solsken, regn och åska. Men det har varit hur mysigt som helst.  Just nu känns det dock som om jag sitter kvar i båten och den gungar runt, lite läskigt faktist.

Kameran var som sagt med, så några bra bilder fick jag väl förhoppningsvis så jag kan få igång bloggen lite mera, just nu märks det att jag tagit lite semester ifrån den då besökar antalet gått ner från ca 40 till 10 stycken per dag. Men det ska vi väl ta och fixa i alla fall, om inte annat så kommer den igång sen när jag kommer hem till sthlm igen runt den 17e =)
2008-07-30 @ 12:09:43 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0