Tisdag

Nu har jag äntligen vaknat till, för igår när jag sa att jag skulle sova så sov jag inte alls, jag satt och smörjde in naglarna i nagelolja och läsa min bok skumtimmen, en otroligt bra bok, ville läsa massor igår, men var så himla trött att jag fick sluta mitt i ett kapitel, för mina ögon åkte ihop hela tiden och jag kunde inte koncentrera mig någonstans. Men nu på morgonen har jag läst några kapitel till så det går framåt. 

Idag händer det nog ingenting, ska väl underhålla bloggen lite bättre än vad jag gjort de senaste dagarna och försöka vänja mig med den blonda färgen jag har i håret, trodde inte alls det skulle bli så ljust som det blev, men det blev fint ändå. Fick förresten en kommentar av Sten (min pojkväns kompis) att nu passade hårfärgen IQn i alla fall. Lagom snällt så där.
Ska förresten ta en ny bättre bild idag på håret, gårdagens bild var  håret blött och hade riktigt dåligt ljus. Så det ska fixas. Funderar på att dra med mig Sandra och hennes kusin ut och gå kyrkorundan, behöver lite nya bilder så det skulle vara bra att få det gjort, plus att det är roligare om man är flera än bara jag själv.

Hörs senare 
2008-07-22 @ 12:38:28 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0