Förmiddag med mormor

Vid halv elva ringde min mormor och väckte mig, hon tyckte det var dags att gå upp då, dock sa jag till henne att jag redan var vaken, kändes bättre så. Men hur som helst, anledningen till att hon ringde var för att vi skulle till Eurostop idag och handla lite. Vi skulle köpa födelsedags presenter till Lillebror, lillskiten blir nämligen två den 13 September. Sen så fick även jag ett armband och en kofta som jag så länge kollar på inne på Lindex, och mormor hade ändå 100 kr rabatt per 400 hon handlade för, så vi shoppade loss för en hel del pengar där inne. Jag blev i alla fall nöjd och min lillebror kommer bli coolast på dagis sen när han har på sig det vi köpte idag!
2009-08-24 @ 16:33:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0