Gratis fotobok från fujifilm

Jag läste i någons blogg för att tag sedan att om man skrev några ord i sin blogg om fujifilm fotobok så kunde man få en gratis. Låter ju perfekt, skulle ju vara kul att göra en om min student menar jag istället för ett album med massa lösa kort i.

Har du också en blogg, så kan ju du också skriva om deras fotoböcker så kan du också få en alldeles egen gratis om din student kanske, eller varför inte om Sommaren 09, familjen eller helt enkelt göra en till en kompis som en present, eller till din pojkvän/flickvän. Det är ju en supersmart grej så varför inte!  Det blir ju ett roligare och kanske lite mer personligare sett att förvara minnen i.

Här kan ni läsa lite om fotoboken
Och här kan ni anmäla er så ni kan få skriva om det i er blogg

2009-08-26 @ 12:30:01 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0