Helgen

I lördags firade vi som sagt Elin som fyller 20 idag, vi var först hemma hos henne och drack och umgicks, det kändes lite stelt då det inte verkade vara så många som kände varandra, och jag kände ju bara Elin, Ninis, Jennifer och Daniel. Så jag satt mest ute på balkongen med de vuxna, kändes bättre så. Men efter en hel del glas vin begav vi oss ungdomar ner till stan för att gå ut på krogen, vi gick till tre kockar och hade det super kul. Blev dock lite för mycket dricka, på vägen hem försökte jag skriva sms med Sandra och jag såg inte ett piss, förlitade mig helt och hållet på T9. Men det gick bra ändå, jag fick fram smsen i alla fall och det verkade som om Sandra förstod dem.

Igår (söndag) vaknade jag och Daniel och mådde piss! Jag blev dock bättre efter lite av Annikas mat, men Daniel stackarn försökte äta men handlade på toaletten senare och somnade om. Sen så låg vi mest i sängen och inte gjorde ett piss, senare på natten kollade vi på Män som hatar kvinnor. Daniel hade inte sett den tidigare och Stieg Larsson älskare som jag är har redan sett den två gånger innan samt läst böckerna, men Daniel blev positivt överaskad och frågade när filmen var slut när tvåan skulle komma ut och när vi skulle se den. Dock fick jag göra honom besviken och säga att jag skulle se den med Kajsa, men kan säkert se den flera gången den med.

Idag fyller Annika och Elin år, Annika fick två stora muggar av mig och Daniel så hon kan dricka mycket the i höst, jätte fina var dem. Sen har vi inte hunnit med så mycket annat, har dock precis ätit en kebab tallrik! Super gott som vanligt, bland det bästa man kan äta här i kungälv! (förutom Annikas italienska köttbullar <3)
2009-08-31 @ 17:28:09 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, mugggarna är jättefina och invigs ikväll, ialla fall en av dom. Tack så himla mycket. / KRAM

2009-08-31 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0