Man ska testa sina vingar

Imorgon tänkte jag försöka ta mig med tåget till Uppsala. Det blir första gången jag tar tåget dit, har bara åkt hem med tåget innan. Jag tänkte nämligen kolla in staden lite närmre, och så självklart träffa kajsa, vi tänkte ta en liten lunch tillsammans. Det var otroligt länge sedan vi sågs. Kanske vi hör av oss till mina kusiner och träffar dem också, vi får se helt enkelt. Ska bli kul i alla fall. Dock måste jag upp tidigt, tänkte dra till banken när de öppnar för att lösa ut min skattecheck jag fick igår. Men när jag var inne där idag så var det ca 20 nummer före mig, och jag orkade inte vänta, hoppas på bättre tur imorgon =)
2009-08-12 @ 21:33:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0