Typiskt....

Ringde nyss till Sigtuna kommun och frågade om jag har rätt till rese bidrag, eftersom jag ska plugga i Uppsala, och det kostar ju en hel del att resa fram och tillbaka, men jag hade inte rätt till det, bara gymnasie elever. Det var väl typiskt. Får se hur jag ska lösa detta nu då... Enligt CSN kommer jag få ca 1300 i studie bidrag (Om jag kollat rätt) och det räcker inte så himla långt ändå.

Halva min universitet tid kommer jag betala 60 kronor för tur och retur, men efter halva tiden kommer jag fylla 20 och då kommer jag få betala 100 kronor tur och retur. (Om jag tar upptåget vill säga)
Men det löser sig väl.
2009-12-10 @ 14:16:23 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0