depprimerad

Har nyss suttit och kollat lite i min bilddagbok, kollade på alla sommarens bilder. Usch säger jag bara! Jag blir verkligen depprimerad nu. Ge mig sommar, hemmafester, långa dagar vid havet i göteborg, båtsemester med Elin, min gamla frisyr, och ja allt som hör där till!


Jag och Elin innan båt semestern... Bränd? Ja! Solade ännu mera på båten? Ja! =P


Daniel student, i år är det äntligen min tur, alla är sjävklart bjudna på mottagningen efter eftersom jag knappt har några andra som kommer, har inte så stor släkt. haha =P

Jag och Daniel köpte mat och satte oss på en trappa i centrala Göteborg en vacker sommar dag


Vi spelade kubb på stora gräsmattan i Kungälv och njöt av sommarn med vänner


Skolavslutning som firades med bästa vän och hela klassen hemma hos pontus. Dock blir det inte så i år då vi tar studenten samma dag. Vilet suger grymt mycket! funderar nästan på att våldgästa kajsa efter ett tag

Skolavslutningen igen hos Pontus, det är någonting med sommar och hemmafester....
2009-02-09 @ 19:42:20 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Alltså det är värdelöst, vi har aldrig slutat skolan på samma dag tidigare, vi brukar inte ens ha lov samtidigt!?! Men nu helt plötsligt så lägger de studenten av alla grejer på samma jäkla dag. Frustrerande!

Du är varmt välkommen att våldgästa btw :)

2009-02-10 @ 10:35:31
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0