Måndag

Idag har det faktist inte hänt så mycket, hade skola imorse och sen när jag äntligen skulle ha min älskade foto lektion visade det sig att vi tydligen har grupper nu och min grupp var förra gången(men då var hon sjuk), så jag hade ingen lektion och dessutom har hon inga nya arbetsuppgifter att ge mig heller så hade inte så mycket att göra där. Hoppas hon har kommit på nya tills nästa gång! Har inte lust att gå hem varje lektion....

Efter skolan så stack jag hem och kollade lite tv, sen var det av till SKUM (Sigtuna kommuns ungdomsmottagning) för nytt recept på mina p-piller, snabbt gick det och jag gick hem igen.... Sen så gick jag ner till Centrum igen och hämta ut mina piller, köpte alcogel (Påminner sjukt mycket om Bokia och Cajsa) och Dentan munskölj eftersom min snart är slut. Tänderna måstes hålla rena och fina nu när man måste börja betala från och med nästa år! =P
2009-02-09 @ 17:18:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha ja, alcogel is the shit!

2009-02-09 @ 19:34:40
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0