Helgens och Dagens shopping

Som jag berättade i löradgs så var jag och Madde i Kista för lite löneshopping, så där jätte mycket blev det egentligen inte med tanke på att bara jeansen kostade 700 kr och jag hade faktist gjort en budget på min lön och på den stod det 2000 kr för shopping och 350 kr hade jag ju redan gjort av med på skorna dagen innan. Så 1650 kr hade jag att leka med, och då kostade maten pengar också eftersom vi åt på O´learys, och som jag misstänkte blev det en alfredo till mig med en päron cider. Muma!

Men i alla fall det jag kom hem med var egentligen bara tvåv Bhar, ett par hotpants, ett par jeans och ett linne, ändå försvann så mycket pengar. Men det känns skönt att få ha lite nytt i garderoben i alla fall, men tror nog att jag ska köpa lite mera underkläder nu när jag har halverat min IKEA budget till 1000 kr.

Men i alla fall här är lite bilder på det jag köpte...

Bilderna är klickbara

Den första bhn köpte jag faktist i vitt, men hade jag lagt in den i vitt så skulle den knappt synas därför la jag in en svart. Köpte även matchande hotpants till den men hittade ingen bild. Från H&M 129 kr
Den andra bhn älskar jag. Tycker den är super snygg.  Från Lindex 199 kr
Sen är det jeansen då, Lee jeans i baggy modell, känns lite ovant. Från Carlings 699 kr
Sen mitt fina linne med massa paljetter i bak. Ryggen är as snygg! Från Carlings 149 kr
Och sen skorna då som ni redan har sätt.

Sen eftersom jag drog ner budgeten på IKEA så frågade jag Daniel om jag skulle köpa ett par till jeans eller nya underkläder, men han tyckte att jag skulle köpa en parfym istället. Och inte vilken parfym som helst utan Jadore Dior parfymen som han älskar. Och en sådan snäll flickvän som jag är så köpte jag den idag på Kicks för 519 kr. Dock var det självklart inte bara för att han ville att jag skulle köpa den. Jag älskar den parfymen också! =D
2009-01-26 @ 19:12:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Engla

vart är skorna köpta??

Länge senn du gjorde en sån där med massa kläder=9 Läser fortfarande din bolgg ler

2009-02-01 @ 22:47:53
Postat av: Mina små försök till att bli en bra fotograf

Svar: Skorna köpte jag på någon butik inne i Väsby Centrum, kommer inte ihåg vad butiken hette, men något tyskt i alla fall =) Kläd kollage kanske vi skulle kunna fixa snart igen :)

2009-02-04 @ 13:59:04
URL: http://des.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0