Ingen mera bokia

Jag fick för en timma sedan ett chockande sms från chefen/handledaren från jobbet/praktiken. Butiken har lagts ner och jag står nu utan praktik, Caroline (min chef/handledare) har dock pratat med Akademibokhandelns chef och frågat om jag kan få vara där under torsdag - fredag, men jag vet inte riktigt om jag verkligen vill vara där, kommer ju inte alls vara samma sak som bokia.
Känns lite jobbigt faktist att inte få träffa dessa människor mera, men sådant är livet, Cajsa med C bor ju trots allt i kista centrum så förhoppningsvis springer jag väl på henne någon gång när jag är där och handlar =)
Kommer sakna att bli kallad praktikanten och bli körd med bland alla extra arbetare haha
 
 
2009-01-20 @ 21:46:51 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

OJ :o Det där var inte så kul att det hände kanske ;/

2009-01-22 @ 13:53:24
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0