Min blogg påverkar andra

Satt för ett tag sedan och läsa i min bok (igen) och så fick jag ett sms av bästa vännen Kajsa att hon nu gått och köpt den hon också tack vare mig när jag skrivit om den i min blogg. Känns lite skoj faktist, men det är ju nästan Sveriges mest köpte bok ( i alla fall om man kollar på statistiken på bokia ii kista där jag jobbar) Så man måste nästan ha läst dessa böcker i alla fall =) Men lite roligt var det i alla fall...

Nej, snart är det mat, afrikana med fläskfilé (?) Låter gott =D


Sötaste bästa vän på bussen i sommras =)
2009-01-09 @ 16:24:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Okej.. Det var ju en vajjer bild som jag inte har sett förut :P haha

2009-01-12 @ 09:14:32
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0