Min garderob

För ett tag sedan så skojade Madde med sin Daniel och sa att hemma hos Desse fanns det så mycket kläder i hennes garderob så man nästan behövde karta och kompass. Men riktigt så illa vill jag väl inte säga att det är, visst det finns väl en hel del kläder, men mycket av de använder jag inte så ofta. Men allt är i alla fall använt någon gång....
Jag tog och städade den nyss och dammsög och hade mig. Det behövdes verkligen och säkert fem par skor kastades som jag nästan aldrig använt eller som jag har använt för mycket och som sulorna hade gått sönder på. Tog i alla fall lite bilder på hur det ser ut för inne, så kan ni avgöra själva om man behöver karta och kompass eller inte...


Mina skor, här va då de där fem paren kastade. Ett tips som ni kanske ser, sätt timma pet flaskor i stövlarna när ni inte använder dem så står dem upp rakt och fint.

Här är så mina linnen, kjolar, jeans och tjocktröjor på en länga, och nästa halva består av linnen


Här hänger mina skärp, yttekläder (goosen saknas), party klänningar, finare klänningar så som till baler och den som jag hde på Malin och Stefans bröllop, sedan längst in hänger det myskläder.


Sen här ovan för linnenrna och det så har jag en hylla med väskor och sängkläder, jätte rörigt, får nästan ta tag och rensa där uppe också..


Över ytterkläderna och det har jag två lådor med underkläder och strumpor, en liten hamster bur som mina råttor hade när dem var små och massa kartonger till kameror, mobiler och till min dator, kan alltid vara bra att ha kvar om man ska sälja någon gång =)


Och sedan sist så har jag en egen liten vägg där mina sjalar och halsdukar hänger.


Större än så är den inte, men det känns bra att ha ett helt rum till kläder i alla fall än att ha en stor klumpig sak mitt i rummet som tar massa plats =P
2009-01-18 @ 17:50:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Gosh! Har du en egen garderob?? Fy fan vad avis jag blir! :O Mina skor är uppe på vinden (asjobbigt) och mina kläder är inpressad under min säng i en sån där "rulande låda"

2009-01-18 @ 20:37:23
URL: http://justbell.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha! Men nu hade du ju rensat och städat ;)

2009-01-18 @ 20:49:45
URL: http://madeleinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte att man ser ut att behöva ha karta och kompass ? !

2009-01-18 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0