Fredag 12 juni

Ligger i Daniels säng just nu, precis som alla andra dagar.
Halsen har inte blivit bättre, utan snarare sämre, vaknade inatt och hostade massor precis som förra gången jag var i göteborg och var sjuk, det suger för det känns som om jag väcker hela huset! Men har i alla fall köpt sånna tabletter som jag fick av Malin sist, och dem fungerar utmärkt, efter den host attacken blev det bättre efter dessa tabletter som heter Bafucin, de bedövar hela munnen och halsen och det känns skönt.

Från en sak till en helt annan, idag händer det absolut ingenting, precis som igår, och detta är inte jag van med. Jag är van med att gå till skolan eller praktiken/jobbet om dagarna och på helgerna brukar jag numera vara med Sara och Sandra, men nej inte här. Det känns svårt att koppla av faktiskt, jag behöver något att göra. Men får trösta mig själv med att vi ska till Göteborg imorgn, jag, Daniel och Elin. Hittade ingenting sist men ska kolla igen...

Nej nu ska jag försöka få Daniel att laga mat istället för att spela, jag börjar bli hungrig!
2009-06-12 @ 16:02:11 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jäävla boring det är att ha sommarlov(jag tänker inte förklara mig själv som arbetslös, aldrig) speciellt när du inte underhåller mig på msn. Men på tisdag så steeeeker vi :P

2009-06-12 @ 21:56:36
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0