Gårdagen

Igår runt åtta gick jag och mötte Sandra och Sara vid vår gamla skola Ekilla, tillsammans gick vi mot Alzenarna, alltså till Saras pojkväns familjs hus.
Väl framme väntade till mig skräck självklart skräckfilmer. Först satte de igång The ring, och den har jag ju sett förut, men satt ändå mesta delen av filmen och kollade upp i taket. Och i slutet när hon tjejen kryper upp i tvn så tog jag upp kragen på tröjan över mitt huvud så jag inte ens såg i ögonvrån vad som hände på tvn. Självklart tog Jimmy saken i akt och skrämde skiten ur mig.
När den var slut så var självklart inte skräckisarna slut, då skulle vi se Chucky, och den hade jag inte sett förut, har bara hört talas om "Dockan" Men den var inte så läskig. Handlade ju bara om att döda folk. Psykiskt läskiga filmer är värst..

Vid tolv började folket bli trötta och alla började vandra hem. Jocke som hade druckit för mycket följde mig hem. Så jag slapp gå själv och han fick gå lite. Skönt med sällskap. Var väl hemma vid halv ett sen igen.

(Sandra tog några bilder, dock är de flesta på Thomas å Sussi av någon anledning)
2009-11-01 @ 15:14:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0