Fredagen

Det var meningen att jag, Sandra och Madde skulle gå på bio idag. Men Sandra har inte fått sina pengar som hon måste ha för att ha råd och Madde ville hellre festa. Och även fast jag sa till Sandra att jag banne mig åker själv och kollar på bio och äter Sovlaki så struntar jag nog i det.
Madde ville ha med mig på fest, men jag orkar faktiskt inte. Drack så sjukt mycket förra helgen, även fast jag drack massor på fredagen drack jag igen på lördagen ska jag berätta för er. Och så mycket alkohol brukar jag dricka på säkert ett halv år eller nått. Dricker inte alls så i vanliga fall...
Men men.
Hade helst viljat spontan åka till Göteborg, vilket jag faktiskt också kan, dock har jag ett litet problem, alla mina jeans ligger nere i tvättmaskinen oc vill inte direkt packa ner blöta byxor. Så det sket sig...
Får bli en annan dag...

Får helt enkelt tvinga pappa att köra mig till Maxi så jag kan köpa lite lösgodis och kolla på någon film här hemma...
2009-10-30 @ 13:57:37 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

DU HAR VÄL FÖR FASEN KJOLAR ELLER??????? Hade varit kul om du kommit, vi saknar dig faktiskt när du inte är här. / Kram

2009-10-30 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0