Its a mirakel!

Min hals är 100 ggr bättre idag än vad den var igår. Känner mig näst in till frisk. Antagligen är det mammas dunder honung jag fick igår. Det var eucalyptus och pepparmynta (?) i den så den skulle man tydligen ha när man hade hals ont.
Jag fortsätter med kuren idag också, och om det inte blir bättre kör jag på Kajsas tips som lovade mig att bli frisk då, om jag tog lite vatten, pressade en vitlök och hällde i citron saft, sen bara att svepa, låter sjukt äckligt, men kanske är värt det om jag blir frisk till imorgon?

Aja, dags att göra sig klar nu inför skolan och sen senare ska jag träffa mormor i Väsby.
Får se när jag kommer hem
2010-03-11 @ 07:42:47 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0