Torsdag

Igår när Jocke kom hem igen efter att ha varit på lunchen med mamma (hon skulle iväg på ett jobb uppdrag) så började lillebror säga hej då till oss och vinka, vilket var sött ibörjan, men efter 10 minuter började han skrika på oss "GÅ!" haha han ville helt enkelt inte ha kvar oss där, nu var pappa hemma och då behövdes inte vi. Dumma unge!

Sen hände det inte något mer igår, satt hemma framför datorn när jag borde ha pluggat....

Idag står det städning och plugga på schemat, städat har jag gjort i alla fall. men pluggandet går det inte lika bra med. Måste se till att ta tag i det nu! Men först ska jag laga mat, *kommer alltid med undanflykter*

Imorgon ska jag och Sara in till Stan i alla fall för att boka bord och sånt inför min födelsedag, imorgon är det ju bara en vecka kvar. Hoppas thai resturangen har några bord kvar till oss...!
2010-03-04 @ 16:59:10 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0