Bilder från Schweiz


På planet igår. tittar man noga så ser man alperna där  långt borta, man ser bättre när bilden inte ligger på bloggen

Grannen är en stor vinodling, över allt i hela schweiz är det vinodlingar. Stora fält med goda frukter.

Och här är utsikten, alltså ännu mera vinfält på andra sidan vägen och ännu en gång alperna  i bakrunden, men ännu svårare att se på denna bild


Jag och mina kusiner igår, vi åkte ut till en utsiktsplats uppe i bergen med deras pappa. Tog en kaffe och åkte hem igen. Kaffet här nere är något speciellt, väldigt creamigt och konstigt, men även gott, om man inte får för mycket av det.
Jag vet att jag ser väldigt kort ut, men grejen är den att Rasmus (han i svart) är väldigt lång, typ 190 och jag stog i en grop så ser kortare ut än vanligt.

Och Annika och Malin, ni behöver inte vara oroliga, kommer köpa hem massa choklad praliner och viner hem! I alla fall två vin flaskor, får ju inte ta hem mer eftersom det inte är en EU land. Tur att det inte finns någon gräns på hur mycket choklad man får ta med!

2010-09-22 @ 20:53:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0