5 års present

På måndag är det en stor dag för mig och Daniel, vi firar då fem år, vi har alltså varit tillsammans i ett halvt decenium, vilket är helt sjukt! Vem kunde ana att det skulle hålla så länge mellan oss? Med ett distansförhållande på 4½ år och sambos i 6 månader.
Idag (!!) bestämde vi oss för att för första gången köpa presenter till varandra på års dagen, vilket vi aldrig har gjort förut, så nu tre dagar innan måste jag komma på något fruktansvärt bra att ge Daniel på måndag. Jag vet vad jag ska få om Daniel hittar det nu när han är ute med Rickard i Göteborg, det är något otroligt vackert, tror inte att jag har fått något så vackert av Daniel förut. Men detta är som sagt bara OM han hittar något, annars vet jag inte.

Detta är sjukt svårt, dessutom så jobbar jag i helgen och har inte någon möjlighet att då kolla efter något. Jobbar ju i Bäckebol och de affärerna som finns där är bara heminredning och elektronik, visst skulle jag kunna köpa honom något spel eller liknande men hur skoj är det? Vill ge något som han kan ha ett tag, inte något som tar slut efter någon vecka, smycken är svårt att ge honom då han inte använder något sådant, inet ofta i alla fall...

Någon som har något bra tips till mig?
2011-02-25 @ 16:44:39 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0