Torsdag 20110210

Idag är det precis fyra veckor kvar tills jag och Daniel tar tåget hem mot Stockholm, det kommer antagligen gå riktigt fort eftersom jag jobbar en hel del tills dess.
Idag är det jobb igen på schemat och jobbar samma tid som igår, 15-20. De nya erbjudanden för denna kampanj är 20 % på alla handdukar och badlakan, om jag hade haft mer pengar hade jag gärna köpt den nya super soften. Sjukt mysiga handdukar och badlakan. Så det måste jag tipsa er om. Köp den nya super soften!

Jag hade tänkt gå upp med Daniel idag (han skulle iväg för en arbetsintervju), för att gå ut på en lång promenad, men när han vaknade imorse så regnade det, så jag låg kvar i sängen och somnade om istället. Det får bli en annan dag istället.

Imorgon ska jag jobba dubbelpass, först 9-12 i bäckebol och sen 12.30 - 17 i Kungälv, men det kommer nog gå bra.
2011-02-10 @ 11:32:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0